Regulamin sklepu
REGULAMIN SKLEPU
Niniejszy regulamin określa zasady
dokonywania zakupów w sklepie internetowym prowadzonym przez
Sprzedającego pod adresem www.cannaderm.pl
Sprzedającym jest firma Kiu Care Dominika Osypiuk z siedzibą w
Sandomierzu kod pocztowy 27-600 przy ul. Kochanowskiego 37, na podstawie
wpisu do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez
Burmistrza miasta Sandomierz, NIP 864-18-82-274 , REGON 366042561 zwana
także zamiennie „Usługodawcą”.
Kontakt z Usługodawcą można uzyskać korzystając z adresu poczty elektronicznej: kontakt@kiucare.pl lub
pod numerem telefonów +48 698 641 777.
§1 DEFINICJE
1. Regulamin – niniejszy regulamin. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną
2. Klient (Kupujący) – osoba fizyczna, która ukończyła co najmniej 13.
rok życia, przy czym w przypadku nieukończenia przez tę osobę 18. roku
życia, wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego, a także osoba
prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której
przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, a która dokonuje lub
zamierza dokonać Zamówienia lub korzysta z innych usług Sklepu
Internetowego (w tym również Konsument).
3. Przedmiot transakcji – Towary wymienione i opisane na stronie
internetowej Sklepu Internetowego. Sprzedający dokłada wszelkich starań,
aby prezentowana na stronach oferta, była aktualna. Gdyby jednak
niektóre z Zamówionych Towarów nie były dostępne, Sprzedający
zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania Kupującego o zaistniałej
sytuacji telefonicznie lub drogą mailową.
4. Towar – rzecz ruchoma, której dotyczy Umowa Sprzedaży.
5. Usługa dodatkowa – usługa świadczona przez Usługodawcę na rzecz
Klienta poza Sklepem Internetowym w związku z charakterem sprzedawanych
produktów.
6. Produkt – Towary i Usługi dodatkowe prezentowane w Sklepie Internetowym.
7. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktów w rozumieniu ustawy
Kodeks cywilny, zawierana pomiędzy Usługodawcą a Klientem, z
wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość (w tym drogą
telefoniczną).
8. Sklep – sklep internetowy serwis internetowy dostępny pod adresem
kontakt@kiucare.pl za pośrednictwem którego Klient może kupić Produkt.
9. Strona – Usługodawca i Klient.
10. Strona Sklepu – każda strona bądź podstrona www znajdująca się pod adresem www.cannaderm.pl
11. Rejestracja – jednorazowa czynność, polegająca na złożeniu przez
Kupującego Konta Klienta, dokonana z wykorzystaniem formularza
rejestracyjnego udostępnionego przez Usługodawcę na stronie Sklepu.
12. Konto Klienta – Usługa Elektroniczna, oznaczony indywidualną nazwą
(loginem) i hasłem podanym przez Usługobiorcę zbiór zasobów w systemie
teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane podane przez
Usługobiorcę oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w
Sklepie Internetowym.
13. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta określające co najmniej
rodzaj i ilość Produktów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy
Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
§ 2 ZASADY OGÓLNE
1. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym przez
Kupującego jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja
jego postanowień w czasie realizacji Zamówienia.
2. Sklep internetowy www.cannaderm.pl prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.
3. Wszystkie produkty oferowane w sklepie www.cannaderm.pl są fabrycznie
nowe, oryginalnie zapakowane, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz
zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
§ 3 SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
1. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych www.cannaderm.pl
są cenami brutto podanymi w złotych polskich (zawierają podatek VAT).
Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki.
2. Wszystkie Towary prezentowane w Sklepie są wolne od wad.
3. Zamówienia są przyjmowane są przez stronę internetową, telefonicznie lub drogą mailową.
4. Zamówienia składane poprzez stronę internetową można składać 24
godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. Zamówienia złożone w
dni wolne od pracy będą realizowane w pierwszym dniu roboczym
następującym po dni, w którym zamówienie zostało złożone. Zamówienia
składane drogą telefoniczną lub mailową jest możliwe wyłącznie w
godzinach podanych na witrynie Sklepu Internetowego.
5. Zamówienie jest skuteczne, jeśli Kupujący prawidłowo wypełni
formularz zamówienia i prawidłowo poda dane kontaktowe w tym dokładny
adresu, na który Towar ma być wysłany oraz numeru telefonu i adresu
e-mail.
6. W wypadku gdy podane dane nie są kompletne, Sprzedający skontaktuje
się z Kupującym. Jeśli kontakt z Kupującym nie będzie możliwy,
Sprzedający ma prawo do anulowania Zamówienia.
7. Usługodawca umożliwia składanie Zamówień za pośrednictwem Sklepu
internetowego poprzez wypełnienie interaktywnego formularza Zamówienia
(dodanie wybranego Towaru poprzez ikonę „Dodaj do koszyka”, wykonanie
kolejnych czynności technicznych w oparciu o wyświetlane na stronie
komunikaty i informacje, aż do kliknięcia przycisku „potwierdzam
zamówienie z obowiązkiem zapłaty”).
8. Kupujący wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie drogą
elektroniczną, na wskazany przez siebie adres e-mail, elektronicznego
obrazu dokumentów rozliczeniowych, w szczególności takich jak: faktury
VAT z załącznikami, faktury VAT korygujące z załącznikami i formularzy.
Niniejsza zgoda uprawnia Sprzedającego również do wystawiania i
przesyłania faktur VAT w formie elektronicznej, zgodnie z
rozporządzeniem ministra finansów z dnia 17 grudnia 2010 r. w sprawie
przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania
oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli
skarbowej.
9. W trakcie składania Zamówienia, Kupujący może wyrazić zgodę na
umieszczenie danych osobowych w bazie danych Sklepu Internetowego
Sprzedającego w celu ich przetwarzania w związku z realizacją
Zamówienia. W wypadku udzielenia zgody, Kupujący ma prawo do wglądu w
swoje dane, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.
10. Kupujący może skorzystać z opcji zapamiętania jego danych przez
system w celu ułatwienia procesu składania kolejnego Zamówienia. W tym
celu Kupujący powinien podać login i hasło, niezbędne do uzyskania
dostępu do swojego konta. Login Klienta to podany przez niego adres
e-mail. Hasło jest ciągiem znaków ustalanych przez Klienta. Hasło
Klienta nie jest znane Sprzedającemu i Klient ma obowiązek zachowania go
w tajemnicy i chronienia przed niepowołanym dostępem osób trzecich.
11. Po złożeniu przez Klienta skutecznego zamówienia, otrzyma on
automatyczną odpowiedź ze sklepu potwierdzającą przyjęcie zamówienia.
12. Czas rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem wpływu
wpłaty na rachunek bankowy podany w potwierdzeniu zamówienia w
przypadku płatności przelewem lub momentem dokonania zamówienia w
przypadku płatności kartą.
§4 KOSZTY I TERMIN WYSYŁKI
1. Towar wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu zamówienia lub
podany telefonicznie albo drogą mailową. Sklep poinformuje Klienta
niezwłocznie o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który
uniemożliwia dokonanie wysyłki lub może ją opóźnić.
2. Przesyłka dostarczona jest zgodnie w ciągu 2-3 dni roboczych. Jest to
orientacyjny czas dostawy i dotyczy on zamówień z opcją przesyłki „za
pobraniem”. Przy wyborze opcji płatności „przelew” do czasu podanego na
stronach serwisu należy doliczyć czas zaksięgowania środków na rachunku
bankowym sklepu (zwykle 1-2 dni robocze).
3. Informacja o kosztach dostawy znajduje się w formularzu składania
zamówienia i jest widoczna w momencie finalizacji Zamówienia. Ma ona
charakter wiążący od momentu złożenia zamówienia.
4. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w zakładce
“Wysyłka”. Wysokość opłat uzależniona jest od rodzaju produktu,
transportu oraz sposobu płatności.
§5 PŁATNOŚCI I ODBIÓR TOWARU
1. Do każdego sprzedanego Towaru wystawiana jest faktura Vat lub paragon.
2. Płatność za zamówiony towar może nastąpić przelewem na konto bankowe
sklepu, lub za pośrednictwem płatności elektronicznych PayPal.
3. Dostawy są realizowane na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
4. Sprzedawca ma prawo do zmiany ceny Towarów, wprowadzania oraz
wycofania Towarów, udzielania rabatów na poszczególne Towary oraz
przeprowadzania i odwoływania promocji w Sklepie. Nie ogranicza to
jednak w żaden sposób praw nabytych przez Kupujących; tj. zmiany nie
dotyczą Zamówień, które zostały złożone.
5. Odbierając dostarczoną przez kuriera przesyłkę Kupujący obowiązany
jest ją zbadać (na podstawie art. 545 §2 Kodeksu Cywilnego). W
przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy
plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności
kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej
ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Brak sporządzenia protokołu
szkody nie jest równoznaczny z wygaśnięciem prawa Konsumenta do złożenia
reklamacji w zakresie uszkodzeń powstałych w trakcie przesyłki;
protokół jest jednak pomocny w procedurze reklamacji. Brak protokołu
uszkodzenia przesyłki może utrudnić Konsumentowi dochodzenie
ewentualnych roszczeń od Sprzedawcy oraz ustalenie osoby odpowiedzialnej
za uszkodzenie przesyłki. Reklamacje w zakresie uszkodzeń powstałych w
trakcie przesyłki złożone przez Kupujących niebędących Konsumentami, bez
załączonego protokołu szkody, nie będą rozpatrywane.
§6 RĘKOJMIA I GWARANCJA
1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego za wady
fizyczne lub prawne zakupionego Towaru (rękojmia), na zasadach
określonych w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w przepisach art. 556
oraz art. 5561-5563 KC.
2. Kupującemu z tytułu rękojmi przysługuje prawo do złożenia reklamacji zakupionego Towaru.
3. Reklamacja może być złożona poprzez stronę Sklepu, tj. formularz
kontaktowy w zakładce “Kontakt” lub pisemnie na adres Sprzedawcy.
4. Uprawnienia Kupującego z tytułu rękojmi nie ograniczają uprawnień
Kupującego wynikających z gwarancji udzielonej przez gwaranta – na
zasadach wskazanych w dokumencie gwarancyjnym, o ile takowy dokument
zostanie do Towaru dołączony.
5. Kupujący może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne
rzeczy niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji.
6. Reklamacje z tytułu rękojmi rozpatrywane są zgodnie z treścią ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny.
7. Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany dostarczyć rzecz wadliwą do siedziby Sprzedawcy.
8. W razie konieczności uzupełnienia ewentualnych braków reklamacji – Sprzedawca niezwłocznie skontaktuje się z Kupującym.
§7 PROCEDURA REKLAMACJI
1. Uprawnienie do złożenia reklamacji w zakresie korzystania ze
Sklepu przysługuje Kupującemu w związku z korzystaniem przez niego ze
Sklepu – reklamacja może być złożona poprzez formularz kontaktowy,
pocztę e-mail kontakt@kiucare.pl lub tradycyjną pocztą na adres
Usługodawcy.
2. W razie konieczności uzupełnienia ewentualnych braków reklamacji w
zakresie korzystania ze Sklepu Usługodawca niezwłocznie skontaktuje się z
Kupującym.
3. Reklamacja w zakresie korzystania ze sklepu zostanie rozpatrzona
przez Usługodawcę w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty jej
złożenia.
4. W reklamacji w zakresie korzystania ze Sklepu Kupujący powinien podać
swoje dane kontaktowe, dokładnie opisać przyczyny reklamacji oraz
zgłosić żądania wobec Usługodawcy.
5. Jeżeli sprzedany Towar ma wadę, Klient może:
1) żądać wymiany Towaru na wolny od wad;
2) żądać usunięcia wady;
3) złożyć oświadczenie odstąpieniu od Umowy sprzedaży.
§8 ODSTĄPIENIE OD UMOWY
1. Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży Towarów zawartej na
odległość bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na
piśmie, w terminie 14 (czternastu) dni, przy czym termin ten biegnie od
objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego
osobę trzecią (inną niż przewoźnik). Do zachowania terminu wystarczy
wysłanie stosownego oświadczenia przed jego upływem na adres mailowy
kontakt@kiucare.pl.
2. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 powyżej można złożyć także na
formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Ustawy oraz załącznik
nr 1 do Regulaminu.
3. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Towarów zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą.
4. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży
zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
OBOWIĄZKI KONSUMENTA
1. Kupujący ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy lub przekazać go
osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie
później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży.. Do
zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Towar
powinien być zapakowany w sposób, który zagwarantuje jego bezpieczny
transport.
2. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru
będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny
do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
3. Kupujący może dołączyć dowód zakupu, w celu usprawnienia procesu zwrotu.
OBOWIĄZKI SPRZEDAWCY
1. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14
dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy
sprzedaży, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego
płatności, w tym koszty dostarczenia oraz zwrotu Towarów.
2. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego
sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie
zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z
żadnymi kosztami.
3. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w sytuacjach określonych w art. 38 Ustawy, tj. w odniesieniu do umów:
1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,
wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu
jego zindywidualizowanych potrzeb;
2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w
zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można
zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,
jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
3. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze
względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi
rzeczami.
§9 POLITYKA PRYWATNOŚCI ORAZ OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Administratorem baz danych osobowych przekazywanych przez klientów
sklepu internetowego w związku z zakupami jest Usługodawca.
2. Dane osobowe wykorzystywane są w celu realizacji umów sprzedaży, w
zawiązku z tym mogą być przekazywane podmiotom odpowiedzialnym za
dostawę zakupionych towarów do klienta oraz, w przypadku zakupów na
raty, instytucjom kredytującym zakup. Klienci mają prawo dostępu do
treści swoich danych oraz do ich poprawiania. Dane są przekazywane
dobrowolnie.
3. Dane osobowe Klientów są przetwarzane przez Usługodawcę z
uwzględnieniem przepisów prawa w tym zakresie, w tym w szczególności
ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych.
4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek nie podanie
wymaganych danych osobowych może uniemożliwić złożenie Zamówienia.
5. Każdemu przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, a
także prawo do żądania ich aktualizacji lub zaprzestania przetwarzania.
§10 POZOSTAŁE PRAWA I OBOWIĄZKI
1. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną (o korzystanie ze sklepu) jest zawierana na czas nieokreślony.
2. Każda ze Stron może rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą
elektroniczną (o korzystanie z infrastruktury Sklepu – Konta Klienta) w
każdym czasie i bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem zachowania praw
nabytych przez drugą Stronę przed rozwiązaniem umowy oraz postanowień
poniżej.
3. Klient, który dokonał Rejestracji rozwiązuje umowę o świadczenie
usług drogą elektroniczną poprzez samodzielne usunięcie Konta Klienta,
polegające na złożeniu dyspozycji jego usunięcia albo zgłoszenie żądania
usunięcia Konta Usługodawcy, przy czym w przypadku zgłoszenia żądania
usunięcia Konta Klienta Usługodawcy rozwiązanie umowy następuje po
upływie okresu wypowiedzenia wynoszącego 5 dni.
4. Usługodawca, chcąc rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą
elektroniczną, poinformuje Klienta na adres e-mail podany przez Klienta
podczas Rejestracji, w terminie 14 dni przed planowaną datą usunięcia
Konta Klienta.
5. Usługodawca ma prawo rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą
elektroniczną w trybie natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez
Klienta postanowień niniejszego Regulaminu oraz w wyniku bezskutecznego
wezwania Klienta do zaprzestania ww. naruszeń z terminem co najmniej 3
dni roboczych.
§ 11 OGÓLNE WARUNKI KORZYSTANIA ZE SKLEPU
1. Usługodawca świadczy za pośrednictwem Sklepu Internetowego następujące Usługi:
1) przedstawienie oferty Sklepu,
2) możliwość składania Zamówień na Towary dostępne w Sklepie Internetowym i tym samym zawierania Umów sprzedaży na odległość,
3) możliwość korzystania z Konta Klienta,
2. Dostęp do usług określonych w ust. 1 pkt. 1-2 powyżej nie wymaga Rejestracji.
3. Dostęp do usługi określonej w ust. 1 pkt. 3 powyżej wymaga dokonania Rejestracji.
4. Do korzystania ze Sklepu zalecane jest posiadanie przez Klienta
urządzenia z dostępem do sieci Internet wyposażonego w przeglądarkę
internetową (zalecane Mozilla Firefox wersja minimum 24.0, Opera od
wersji 10, Google Chrome w wersji 28.0 lub nowszej lub MS Internet
Explorer w wersji minimum 8.0 lub nowszej), która zapewnia obsługę
plików cookie oraz skryptów Javascript. Dopuszczalne jest stosowanie
innych wersji przeglądarek internetowych, jeżeli zapewniają one pełną
zgodność z wersjami wymienionymi powyżej.
5. Dla zachowania bezpieczeństwa korzystania ze Sklepu internetowego,
zaleca się, aby urządzenie z którego korzysta Klient w szczególności
posiadało:
1) system antywirusowy z najnowszą wersją definicji wirusów i uaktualnień,
2) skuteczną zaporę bezpieczeństwa (firewall),
3) zainstalowane wszystkie dostępne aktualizacje systemu operacyjnego
oraz przeglądarki internetowej, które dotyczą bezpieczeństwa,
4) aktywowaną funkcję akceptacji plików cookies oraz Java Script w przeglądarce internetowej,
5)oprogramowanie umożliwiające odczyt plików w formacie PDF.
§ 12 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem obowiązują przepisy
powszechnie obowiązującego prawa, w tym w szczególności postanowienia
Kodeksu Cywilnego oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach
konsumenta.
2. Konsument ma prawo do negocjacji warunków postanowień Regulaminu. W
celu realizacji tego uprawnienia Konsument powinien się skontaktować
Usługodawcą za pośrednictwem poczty tradycyjnej, poczty e-mail lub
telefonicznie.
3. Klienci mogą uzyskać dostęp do Regulaminu w każdym czasie oraz
nieodpłatnie za pośrednictwem odesłania internetowego (tj. linku)
zamieszczonego na stronie głównej Sklepu oraz sporządzić jego wydruk.
4. Informacje o Towarach podane w Sklepie, w szczególności ich opisy,
parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do
zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
5. Prawa wyłączne do treści udostępnianych w ramach Sklepu
Internetowego, w szczególności prawa autorskie do zdjęć, nazwa Sklepu,
znaki towarowe Usługodawcy oraz producentów Towarów, wchodzące w ich
skład elementy graficzne, oprogramowanie oraz prawa w zakresie baz
danych podlegają ochronie prawnej i przysługują Usługodawcy lub
podmiotom, z którymi Usługodawca zawarł stosowne umowy. Zabrania się
kopiowania, czy też innych form korzystania z jakichkolwiek elementów
Sklepu bez zgody Usługodawcy.
6. Usługodawca zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego
Regulaminu zastrzeżeniem, iż do umów zawartych przed zmianą Regulaminu
stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w chwili złożenia zamówienia
przez Klienta.